Pamiętaj o uzupełnianiu poziomu żelaza i chromu!

Jako składnik hemoglobiny jest zaangażowany w transport tlenu do krwi. Jest dodatkowo część mioglobiny, jak również niektórych enzymów. Niedobór żelaza powoduje niedokrwistość, które wykazały pogorszenie zmęczenie fizyczne, a także efektywności. Dbać, niemniej jednak, aby nadmiar żelaza, które po za tym ma niekorzystny wpływ na stan konkretnego minerałów, a także witamin w organizmie. Nie wymagają, aby wysłać wyjątkowy suplement diety z zawartością żelaza. Jeśli chcesz dołączyć za pomocą dodatku, zrobisz to za pomocą zrównoważony elementu. To prowadzi nie tylko do zabezpieczenia znacznie lepsze wchłanianie, jednak minimalizuje możliwość przedawkowania wykonalne.

Żelazo w diecie

Podobnie jeśli chodzi o innych mineralnych, jak również mikroelementów stosuje się na niego z żelaza, głównie w postaci schematu dobrze zbilansowanej diety zróżnicowanej. Żelazo składał się z w pet, które pokarmy są lepiej przyswajane niż z elementów roślinnych. Jego źródłem są czerwone mięso, szpinak, jajka, chleb, liściaste lub owoce warzywa. Po krwotoku, utrata żelaza z organizmu ma miejsce. Kobiety tracą żelaza co miesiąc przez cały cykl miesiączkowy. Do zwiększenia dostaw tego aspektu odbywa się podobnie w rozległe sport. Zalecana dawka codziennego jest 10-15 mg.

Z tego względu istnieje niebezpieczeństwo w przypadku ekstremalnych dawek uszczerbku na zdrowiu, składają się z pozycji farmaceutycznych dawki z zawartością żelaza w rękach lekarza. Niektórzy specjaliści zalecają dla klientów czerwonego mięsa, zużywają powszechnie, ograniczenie i nawet pominąć wszelkiego rodzaju suplementacji żelaza. Oznacza to, że do wyboru produktów, tych, które nie zawierają go. Dokładnie sprawdzić etykiety, od tego czasu, jak również różnych innych suplementów diety może mieć ten składnik. Jeśli chcesz wiedzieć konkretne zapotrzebowanie na żelazo dla ciała, ale nic nie zobowiązują się badania laboratoryjne krwi. Jedyną metodą, aby uzyskać dokładne informacje, jak można klasyfikować na ciele.

Chrom – pierwiastek sportowca

Chrom jest aspekt przez śledzenia dla tempa metabolizmu węglowodanów i insuliny z hormonalne agent zarządza także poziom cukru we krwi, we krwi. Dalej jest zawsze na uwadze, że z odpowiednie spożycie tego aspektu, nawilża tęsknota za słodycze. Chrome jest od diety obchodzenie niedokładne. Mniej przemysłowo wyrafinowane jedzenie jest o wiele więcej, może być zdarzenia wszystkich naturalnych z tym kluczowym elementem. Kiedy jego braku zużycia mógłby znieść cukru i dlatego istnieje zagrożenie zachorowania na cukrzycę. Oprócz chromu jest niezbędne do zapewnienia dostaw, jak również innych minerałów, a także witamin, szczególnie na minimalizowanie schematów diety, które reguluje ilość żywności.

Sportowców stosujących go na jego zdolność do budowania, a także zwiększyć wydajność masy mięśniowej. Te zalety, które chrome przyciąga najwyraźniej to jest potrzebne dla właściwej procedury potrzebne hormonalne agenta insuliny. Niedobór żelaza powoduje niedokrwistość, która dublowane degeneracji wyczerpania fizycznego, a także wydajność. Należy pamiętać jednak, aby nadmiar żelaza, który następnie ma negatywny wpływ na stan niektórych minerałów, a także witamin w organizmie. Jak w przypadku innych mineralnych, a także śledzenie składnika dodatkowo porady go przyjąć z żelaza, głównie w rodzaju planu dobrze zbilansowanej diety zróżnicowanej. Utrata żelaza z organizmu ma miejsce, gdy krwawienie. Ze względu na prawdę, że istnieje niebezpieczeństwo w przypadku nadmiernych dawkach szkody do centrum odnowy biologicznej, obejmują dawkę produktów farmaceutycznych z żelaza w rękach lekarza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *