Szparagi – warzywo dla zdrowia ciała i duszy

Szparagi jest wspólną nazwą grupy 50 lub 60 gatunków z rodziny, które jej łodygi są łodygi szparagów lub nowych pędów, do składnika Woody są wykorzystywane jako żywność. Dla białych winogron, które zakresy są często okradziony palowania ziemi na łodygach, ponieważ rozszerzenie technika ta obniża obiektów mieszkalnych i komercyjnych, a także moc dietetyczne szparagi. Gdy mają ich ciernie, a także opadłych liści jeszcze przetargu jest smaczny przepis, one mają nieco gorzki smak i normalnie przygotowany lub wędzone w tortilla.

Prawie wszystkie wybory jadalnych, Asparagus wzrosła pochodzą z samotne rodzaje Europejskiej początku, chociaż wątpliwości, ich pochodzenia, zostały one uznane przez Egipcjan i zakłada się, że to przez Rzymian, które przedstawił je na Półwyspie Iberyjskim.

Dlaczego warto jeść szparagi?

Szparagi są zdrowe warzywko dla witaminy sieci zawartości, zdrowe i zrównoważone również łatwo wchłonąć, bogate w witaminy i również C. Dane żywieniowe przedstawione tutaj odnoszą się do szparagów przyjazne dla środowiska, nieruchomości mieszkalnych, a także moc dietetyczne szparagi białe są zredukowane do być pozbawiony światła słonecznego. Zważywszy, że klasycznego razy, szparagi i wszystko, co faktycznie się szparagi stosowania jako leki.

Puchlina wodna, reumatyzm, żółtaczka, choroby serca, a także wątroby: wywar z 15 gramów pochodzenie szparagów w pół litra wody, bardzo dobrze ciśnienia napar. Weź go kilka razy w ciągu dnia. Niektóre badania naukowe wykazały, że stałe, jak również stałe konsumpcji szparagów przyczynia się pozytywnie w zapobieganiu komórek nowotworowych, w związku z tym zaleca się, aby jego przyzwyczajenia w reżim dieta. Aby zwiększyć korzyści szparagi, jest rozsądne, aby unikać spożywania zbyt dużo czerwonego mięsa, wynika z faktu, że istnieje pewien związek między tego rodzaju mięsa i choroby.

Szparagi to również afrodyzjaki

Moczopędne, afrodyzjak: jagody i nasiona warzywa, zarówno uprawnych i dzikich odmian, są jak również moczopędny, zwiększenie moczu i przyczynia się do oczyszczania krwi. Osób borykających się z chorobami nerek, jak również pęcherza moczowego nie należy spożywać roślin, ponieważ jest to przeciwwskazane dla tych narządów. To dodatkowo jest przeciwwskazany u osób nerwowych lub doświadczania bezsenność.

Szparagi, pochodzi z rodziny liliowatych. Są one bieżącej ognisk stresu liczne pędy, których początkowy wzrost potrzebuje około trzech lat. Tam są szparagi, a także szparagi uprawiane, oferując przygotować pyszne posiłki. Niskowęglowodanowa sieci zawartości sprawia im odpowiedniej do programu cukrzycowej wraz z jaj są wartościowe jedzenie dla tych osób. Obejmują one celulozy, co jest niemożliwe do strawienia, a także funkcje jelit interesujące, dlatego przyspieszenie pracy przewodu pokarmowego duże, której zyski z nadwagą i również chore jelita.

Szparagi – lek dla nerek i skóry

Zasługi szparagów jest zrozumiałe biorąc pod uwagę, że stare, zwłaszcza jego wpływ na nerki. Za pośrednictwem mobile czynność nerek kończy się największym wydalenia wody, a także bez powodowania jakichkolwiek drażliwość. Pośredni wpływ jest realizowane za pomocą szparagi jako lek do użytku wewnętrznego w Przewlekłe zapalenie skóry, ponieważ wszystkie leki roślinne do użytku wewnętrznego na leczenie zapalenia skóry ustawy z nerek zwiększonej aktywności, a także pobudzenia funkcji gruczołów.

Witaminy z grupy B wspierać funkcję umysłu, a także nerwy (Jeśli brak Ci kilka z nich, można poczuć zmęczeni, depresji, w trudnej sytuacji lub nerwów). Witaminy z grupy B utrzymywać poziom wysokiej energii jak również pomocy psychologicznej i psychicznego. Szparagi są wyjątkowym źródłem kwasu foliowego, który osłania wrodzoną cewy nerwowej. Beta-karoten i witamina C, w tym szparagi są składniki odżywcze przeciwutleniaczy, które pomagają radzić sobie z rakiem, problem i oko zaburzenia serca.

Kiedy jest sezon na szparagi?

Co gotowy szparagi? Spożywanie szparagów może przynieść wiele korzyści do centrum odnowy biologicznej. W tym krótkim artykule chcemy wam zrozumieć obiektów mieszkalnych i komercyjnych szparagów środowiska towarzyskie (szparagi) i białe i tylko jak to może pomóc nam zachować dobry stan zdrowia. Najbardziej skuteczne sezon na przyjemność w świeże szparagi jest wiosna, jako jeden z tego okresu produktach sezonowych i jest bardzo proste dowiedzieć się o nich na rynkach. Ponieważ stale, zaleca się, aby wybrać szparagi przyjazne dla środowiska, a także bliskość na przyjemność w swoich domach, a także ich smak.

W gastronomii, istnieją różne z szparagi przepisy z których możemy spróbować je, np.: smażone szparagi, szparagi z majonezem, szparagi z rusztu, rzucili się jaja ze szparagami, krem, szparagi, szparagi tempura, itp. Szparagi to macierzystych lub Bud przetargu, że on jest uzyskiwany z roślin pędzla szparagi, pochodzi z Morzem Śródziemnym, a także pochodzących z rodziny liliowatych, wraz z czosnku lub aloe vera.

Odżywcze wartości szparagów

Rozróżniamy będzie pomiędzy białymi szparagami i również Eco towarzyskie lub szparagi. Puszkach szparagów, każde 100 g wojska Stanów Zjednoczonych 57 g węglowodanów, 32 g białek roślinnych, 11 g tłuszczu i 1 g błonnika. Mają witaminy C, E, B1, B3, B9, a także b6. A także minerałów takich jak salt, potasu, fosforu, wapnia, magnezu, selenu, cynku, a także żelaza. Szparagi, na 100 g składa się z 46 g białka roślinnego, 32 g węglowodanów, 21 g tłuszczu, a także 1,7 g błonnika. Witaminy są C, B3, B1, B2, B6, B9, a także. Dają nam z minerałów takich jak potasu, wapnia, fosforu, potasu, magnezu, sól, cynku, jodu i też selen.

Obu białych szparagów jak również środowiska-mecze towarzyskie mają zasadniczo te same witaminy, a także minerałów, szparagi ekologiczne mają wyższe stężenie tych pierwiastków śladowych. Dla białych winogron, zakresy są zwykle zaprzeczył układania ziemi na łodygach, jak rosną praktyka ta zmniejsza właściwości, a także odżywcza moc szparagów. Tam są szparagi, a także szparagi uprawiane serwujemy przygotować smaczne przepisy kulinarne. W tym pragniemy wam rozpoznać domów zielonych szparagów (asparagus) oraz biały i również dokładnie jak to może pomóc nam utrzymać dobry. W puszce białych szparagów, na 100 g armii Stanów Zjednoczonych 57 g węglowodanów, 32 g białka roślinnego, 11 g tłuszczu, a także 1 g błonnika. Szparagi, każde 100 g składa się z 46 g zdrowe białko roślinne, 32 g węglowodanów, 21 g tłuszczu i 1,7 g błonnika.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *